Vinohradský pavilon
300 hostů
prosinec 2018
Martin Harčarik
Odhalení nového vozu značky Mazda byl projekt na světové úrovni, který splňoval požadavky nejnáročnějších eventů. Akce, jež kombinovala japonskou zručnost a kulturu s moderní technikou, se zúčastnili novináři zastupující 80 světových médií včetně osobností automobilového světa. V rámci kompletního technického zajištění jsme využili invenci našich architektů: ke konstrukci Vinohradského pavilonu zavěsili krychli, v jejímž čele byla umístěna špičková zobrazovací technika – konkrétně LED stěna P3,9 mm. Do krychle byl rafinovaně ukryt vůz MAZDA 3. Prostřednictvím motorů Cyberhoist byla celá krychle zdvižena a účastníci mohli začít objevovat nový model Mazdy. Celou atmosféru doplňoval prvotřídní zvuk a světelná show, což spadá do kategorie ozvučení a osvětlení akcí. Vzhledem k mezinárodní účasti byla součástí technické produkce akcí i tlumočnická technika čítající 5 tlumočnických kabin, s tlumočením do celkem 6 jazyků. Tento event získal 3. místo v celonárodní soutěži České eventové asociace za rok 2018 v kategorii Pro podporu B2B vztahů.