Odhalení nové Mazdy 3

Vinohradský pavilon

300 hostů

prosinec 2018

Martin Harčarik

Světová technická produkce akcí pro odhalení nového vozu Mazda

Odhalení nového vozu značky Mazda byl projekt na světové úrovni, který splňoval požadavky nejnáročnějších eventů. Akce, jež kombinovala japonskou zručnost a kulturu s moderní technikou, se zúčastnili novináři zastupující 80 světových médií včetně osobností automobilového světa. V rámci kompletního technického zajištění jsme využili invenci našich architektů: ke konstrukci Vinohradského pavilonu zavěsili krychli, v jejímž čele byla umístěna špičková zobrazovací technika – konkrétně LED stěna P3,9 mm. Do krychle byl rafinovaně ukryt vůz MAZDA 3. Prostřednictvím motorů Cyberhoist byla celá krychle zdvižena a účastníci mohli začít objevovat nový model Mazdy. Celou atmosféru doplňoval prvotřídní zvuk a světelná show, což spadá do kategorie ozvučení a osvětlení akcí. Vzhledem k mezinárodní účasti byla součástí technické produkce akcí i tlumočnická technika čítající 5 tlumočnických kabin, s tlumočením do celkem 6 jazyků. Tento event získal 3. místo v celonárodní soutěži České eventové asociace za rok 2018 v kategorii Pro podporu B2B vztahů.